Jumaat, September 18, 2009

Ungkapan selamat hari raya membawa keinsafan.

Kepada yang mengigati diri ini saya mengambil kesempatan disini mengucapkan jutaan ampun dan maaf diatas kesilapan yang dilakukan. Semuga Allah jua memberi keampunan kepada kita semua.

Disini saya perturunkan beberapa ungkapan hari raya dari sahabat-hahabatku untuk tatapan kita semua.

Dari Amran sekeluarga: Cakap kadang-kadang tak terjaga. Janji kadang-kadang tak tertunai. Hati kadang-kadang berperangsaka. Sikap kadang kadang menyakitkan.

Hidup ini akan lebih indah jika masih ada rasa kemaafan. Selamat menyambut Aidilfitri yang bakal menjelang tiba dan marilah sama-sama membersihkan hati dan jiwa. Saya dan isteri mengucapkan selamat aidilfitri dan memohon maaf zahir dan batin untuk tuan dan famili.

Penghulu Ismail Zainal : Ya ALLAH dibulan yang penuh Barakah, Rahmat & Maghfirah ini. Kau berkatilah saudara ku yang baik ini. Limpahkanlah rezeki mu kepadanya, bahagiakan ia dan keluarganya, kurniakan kepada anak-anak yang soleh. Terimalah ibadahnya serta ampunilah segala dosanya. Maqbulkanlah segala impiannya. Selamat menyempurnakan ibadah puasa dan salam aidilfitri. Maaf Zahir batin.

Majlis Perbandaran Dungun : Sempena dengan 1 Syawal 1430H. Majlis Perbandaran Dungun mengucapakan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin.

Berbagai ungkapan dinyakan dan diluahkan dari sekejul hati yang kudus dengan penuh keinsafan dan kesedaran dari insan yang prihatin. Insan yang cintakan Allah dan Rasulnya. Cintakan saudaranya dan persahabatan. Cintakan perkenalan dan pertemuan semuga ianya kekal abadi sepanjang hayat. Dengan harapan Allah kurniakan keberkatan dunia dan dan akhirat.

Tiada ulasan: